sâmbătă, 27 octombrie 2012

Mai am un singur dor

Mai am un singur dor
In linistea serii
Sa ma lasati sa mor
La marginea marii
Sa-mi fie somnul lin
Si codrul aproape
Pe-ntinsele ape
Sa am un cer senin
 Nu-mi trbuie flamuri
Nu voi sicriu bogat
Ci-mi inpltiti un pat
Din tiner ramuri

Si nime-n urma mea
Nu-mi planga la crestet
Doar toamna glas sa-mi dea
Frunzisului vested
Pe cand cu zgomot cad
Izvoarele-ntr-una
Alunec luna
Prin varfuri lungi de brad
Patrunza talanga
Al serii rece vant
Deasupra-mi teiul sfant
Sa-si scuture creanga

Cum n-oi mai fi pribeag
De-atunci inainte
M-or troieni cu drag
Aduceri aminte
Luceteri ce rasar
Din umbra de ceteni
Fiindu-mi prieteni
O sa-mi zanbeasca iar
Va gemeni de patimi
Al marii aspru cant
Ci eu voi fi pamant
In singuratate-mi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu