miercuri, 3 martie 2010

20.02.2010

Si am ajuns acasa, am venit aseara.Pana in ziua externarii timpul a trecut greu tare, parca cineva il oprea din cand in cand.Ieri a fost o zi frumoasa de externare. A fost frumos, soare, nu batea vantu si era putin caldut.Pana la pranz imi facuse externarea, imi daduse foile, m-am schimbat si am iesit pe poarta spitalului.De mult asteptam momentul asta.Am iesit pe poarta pe la 2, pana la 4 m-am plinbat prin Iasi, la 4 am plicat din Iasi si la 8 am ajuns acasa.Mi-au dat tratament acasa,aceleasi pastile care le luam la spital.In ultima seara petrecuta la spital m-am apucat de facut poze, sa le am ca amintire.Am facut o poza si cu batranul Aliosa, cel care sta de vreo 60 de ani la spital.Cu cati oameni am vorbit la spital mi-au zis ca daca am fost internat prima data o sa vin si a doua oara si a treia oara si tot asa.Pana si batranul Aliosa mi-a zis asta si m-au cam dezamagit cuvintele lui.Cat timp am stat la spital am facut o radiografie la sinusuri si s-a descoperit ca am sinuzita si mai am si un chist la sinusul frontal drept.Asta inseamna ca trebuie sa fac punctie->alta belea.Am dat din lac in put.Si nu se termina aici, dupa ce termin cu ORL-ul trebuie sa ma duc si la dermatologie ca am treaba si pe acolo.Si dupa ce scap de toate astea poate imi traiesc si eu viata departe de spitaluri si doctori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu