miercuri, 10 martie 2010

9 martie

9 martie-pentru unii o zi obisnuita ca toate celelalte.Pentru altii o ocazie sa bea, sa bea pana nu mai poate sta in picioare si cand vede ca nu mai poate mai bea 2,3 pahare/sticle.Majoritatea oamenilor debea asteapta ziua 9 martie, printr-o lege nescrisa 9 martie se mai cheama si ziua barbatului sau 44 de pahare.Aseara pe la ora 20.00 s-a intrerupt curentul in cartier la mine.Nu am vrut ca dracii sa puna stapanire pe mintea mea si am iesit la o plimbare cu masina prin oras.Totul era intuneric in cartierul meu dar in celelalte cartiere ale orasului era curent electric.Ma plimbam cu masina prin oras si am trecut cu masina prin fata la birturi, baruri, crasme si restaurante.Ca sa vezi, toate erau pline.Pline de barbati care beau ca porcii.Cica e criza dar au facut rost de bani ca sa-si procure bautura.Diavolul a inventat ziua celor 44 de pahare.Si dupa ce mor, betivii se duc in fata lui Dumnezeu.Acesta Le zice: ,,Ti-am spus doar sa nu mai bei si sa-ti vezi de familia ta,,.Si ii trimite in infern sa arda.

2 comentarii:

  1. Aceasta sarbatoare (crestina cica) e o aberatie,un alt motiv pentru a bea.Sa nu uitam ca preasfintitii nu s-ar stresa sa schimbe aceste obiceiuri adanc intiparite in obisnuinta poporului.De ce?Pentru ca e o traditie.De ce e traditie?Pentru ca se practica de ceva timp.De ce se practica de mult timp?Pentru ca asa-zisilor crestini le place sa bea ca porcii

    RăspundețiȘtergere
  2. Pardon:Asa-zisi crestini beau de cand se stiu,pentru ca le place...si de placut le place pentru ca sunt porci..si nu porcii ca ei

    RăspundețiȘtergere